tisdag 17 juni 2008

Födelsedag!

Idag är det min födelsedag och jag har blivit firad med frukost på sängen och fina presenter. Jag och lilla sessan fyller år så nära varandra så har vi bestämt att ha litet kalas ihop efter midsommarhelgen och vår vecka på Gotland. Eftersom det är min dag idag så fick jag bestämma!! Och jag bestämde Sofiero och vi har haft en underbar dag där med barnen och Farmor. Solen sken på oss och det var alldeles lagom med strosande människor. Vi hann med en fika ute i parken, ett besök i Majas lilla fina trädgård, en svängom ner till havet, utställning och en supergod lunch på slottet och glass ute i parken. Tack till min underbara familj för denna dag!

Om jag bodde i Helsingborg skulle jag ha säsongskort här. Tänk att uppleva detta när man vill!



Kaniner är inte välkomna i Majas salladsland.


Vindruvor i växthuset.

1 kommentar:

Ida sa...

Grattis anna!! Låter som ni haft en underbar dag! Kram Ida

Related Posts with Thumbnails