måndag 4 augusti 2008

Före och efter!

Jag har lite av en noja att samla på mig gamla pallar och stolar. Ibland behållar jag dem och fixar till dem och ibland hamnar de på någon loppis. Just den här pallen som jag visar här har jag fått efter min lilla Mormor som gick bort i vintras. Den är ju inget speciellt men jag gillar när man ser att saker o ting har använts. Pallen har sågmärken, målarmärken och små borrhål efter årens användning. Jag kan se framför mig hur den har tjänat sitt lilla "liv" tillsammans med min Mormor o Morfar. Därför kommer i alla fall inte den här pallen att hamna på någon loppis utan den ska få stanna här hos oss. Jag tyckte att den var värd lite omsorg efter årens lopp och har därför slipat och målat den. Så här kommer alltså före och efter bilderna.

Före



Efter

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej Anna! Pallen är superfin och ser alldeles ny ut-fast charmigt ny.. Du kanske vill med mig på Lions loppis i Lomma i månadsskiftet? Kram Ida

Ida sa...

Hej Anna! Försökte maila dig igår men det kom ej fram ser jag... Du kan väl skicka ett mail till mig så jag får din rätta adress igen... Kram Ida

Related Posts with Thumbnails