onsdag 8 april 2009

Vårvärme!

Västra Hamnen i Malmö.

Vänner för livet!

Vårdopp i det blå.


Turning Torso.


I helgen hade vi besök av min Kusin med flickvän och vovve. Vi träffas inte så ofta eftersom de bor i Linköping. Vi hade en supermysig dag i Lördags med promenad i Västra Hamnen i Malmö och fika i solen. På eftermiddagen så invigde vi våren med att grilla och vi kunde faktiskt sitta ute tills klockan blev runt 20.00 (med hjälp av lite infravärme!). Några bilder ifrån dagen i Malmö där solen sken och havet låg spegelblankt.

3 kommentarer:

Samtidigt sa...

Tack för en jättefin helg! Vi får se till att ses snart igen!

Stor kram

David, Daniela och Julius

här är gudagott att vara sa...

Hejsan där nere i Skåne.
Härliga bilder, jag kan längta så till havet och havslukten.
Konstigt jag är ju från Värmland
och har alltid bott här, men havet måste jag besöka varje sommar, det brukar bli i Göteborgstrakten efter som vi har släkt och vänner där.
Haregott i vårvärmen!

Butik Östergården sa...

Vad härligt med havet!
Jag har alltid sagt att när jag blir pensionär vill jag ha ett hus vid havet. Här där vi bor visserligen mellan Vänern och Vättern ser vi bara åkrar och skog.

Dina bilder från Kivik så fina.

Önskar dig en härlig helg!

Kram Helen

Related Posts with Thumbnails