onsdag 21 april 2010

Utemöbler!

Mälarö sommarmöbel






Halloj!

Nya utemöbler är inhandlade till torpet. Ja ja jag vet att det är lite tokigt att köpa innan det ens går att bo där men annars tar de slut. Min erfarenhet när det gäller IKEAs utemöbler säjer att man måste vara ute i god tid, det går absolut inte att vänta tills det är sommar. Så har du tänkt att köpa något så vänta inte. Vår lilla grupp fick vara av den lantliga stilen för att passa in. Det är såå himla kul att få frossa lite i den gammaldags, lantliga och romantiska stilen (även om jag inte gillar när det blir för puttinuttigt och gulligt). Just nu lääängtar jag till Valborg då nästa tur till Österlen blir av. Har varit på en liten tur till Linköping och hälsat på världens sötaste lilla bäbis vid namn Nicolas i helgen och nästa helg är det jobbhelg. Just nu sprakar det väl där ute i skogen med allt som börjar växa efter vintern (spännande att se vad som kommer upp!). Hoppas ni alla får en riktigt bra fortsättning på veckan! Kram kram//Anna

3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Ja det är att vara snabb när det gäller ute möbler. Så fort vårtecken visar sig springer alla ut och ska handla utemöbler o blommor.
Jag förstår dig helt och hållet att du köper utemöbler nu...det hade jag med gjort...du måste ha något att sitta på när mannen jobbar ;)

Du får också ha en skön vecka.
Kram Malin

Ida sa...

Hej vännen!Vilka fina utemöbler, jag skulle också vilja ha ett ställe att vräka på med lantlig stil. Försöker övertala Alex att Ella ska få en lekstiga så jag kan få ha vitt brädgolv och rutiga gariner där..hi hi!
Hoppas ni får en skön helg, vill gärna höra mer om torpet och hoppas du tar bilder under valborg. Hälsa! Kram Ida

AK sa...

Hej kompis!
Här är allt som vanligt, och tiden går verkligen fort, håller med dig. Snart en 10-åring här hemma som du skrev, hur fort kan 10 år gå egentligen?? Dåligt med uppslag på vad han önskar sig, det är allt från kulor till X-box...
Semester är tanken att vi har en vecka ihop i alla fall i sommar, vad vi ska göra då det har vi däremot inte kommit fram till än, får se vad det blir.
Ja, en träff bara du och jag är jag abslout för att vi bokar snart igen!
Ha en trevlig helg!
Kram AK

Related Posts with Thumbnails