söndag 25 maj 2008

Morgonpigg!

Alla som känner mig väl vet att jag är uppe med tuppen utan problem varje morgon. Just nu ser jag fram emot makens ledighet i cirka två månader som börjar om en vecka. Då ska vi förhoppningsvis få mycket användning av de fina brickorna som vi fått av Svärmor och Svärfar. Hålet där muggen står gör att man enkelt kan bära brickan med en hand utan att kaffet skvimper ut. Förväntningarna är att lilla sessan får sin välling vid 06.00 tiden på morgonen och att hon sedan somnar om med Pappa. Då ska jag ta min kaffemugg, smörgås och morgontidningen ut till vårt fina växthus och bara njuta av fågelkvittret innan Bara vaknar upp. Två små paprika hjärtan till världens bästa Svärmor och Svärfar som alltid ställer upp i alla väder (och tack för de smarta och fina brickorna)!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails