onsdag 16 december 2009

Snölängtan.


I år har jag verkligen inte fått den där mysiga julkänslan som brukar infinna sig några veckor innan jul. Det kan bero på att det fortfarande är grönt ute och varmt för årstiden? Det kan också bero på att vi precis köpt ett sommartorp så fokus i tankarna ligger långt efter jul, snö och vinter? I vilket fall som helst så kanske det ändras idag eftersom det just nu faller små vita flingor ifrån skyn och jag ska göra de årliga julköttbullarna. Vi brukar inte fira namnsdagar i vår familj men varje år på Anna dagen så ligger det något litet i brevlådan ifrån Mamma. I år var det två små fina hjärtan av det som jag visar på bild. Tack Mamma! Sen kunde jag inte låta bli att lägga in en bild på lilla Sessan i fina Lucia kläder. För nära och kära som läser detta så kan jag bara tala om att jag inte "hunnit" med julkort i år. Så GOD JUL till er alla! Hoppas ni har överseende med detta =). Kram till er alla!//Anna

5 kommentarer:

Samtidigt sa...

Fina lillla Elsa! God jul till er med! Ses vi snart? Stor kram

Barn & Inredning sa...

Hoppas julkänslorna smyger sig på nu när snön faller ner :)

Vilken underbart vacker sessa du har, verkligen!!!
Gudomligt söt!!

Det var det perfekta julkortet :)

Kramar Malin

här är gudagott att vara sa...

Såå söt prinsessa du har, det glittrar kring henne på bilden.
Nu väntar hon väl på tomten förstår jag.
Roligt att läsa på kommentar och att Lindhagens Anna skrivit till mig igen.
Hoppas att ni får en riktigt härlig jul!
Haregott!

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig.
Kram Lallis

Hem och Lycka sa...

Så sööt!

kram

Related Posts with Thumbnails