tisdag 23 mars 2010

Puss i Påsk!

Påskägg.


Halloj! Ni måste bara gå in på Bloggen Hannas form http://www.hannasform.blogspot.com och kolla in det fina påskäggscollaget. Jag blev så inspirerad att jag själv var tvungen att pyssla till några påskägg=). Ett par ägg av mina är med i collaget sen har jag gjort några som kommer här senare. Vi hade en jobbig vecka med mycket sjukdom i förra veckan så för att lätta upp stämningen lite så fick vi påskpyssla lite. Maken och Svärfar var vid torpet i helgen och hann med en massa saker (dra bort gamla plastmattor mm). Det ska bli såå spännande att komma dit och se vad som är gjort och vad som behöver göras! Hoppas ni alla får en riktigt bra vecka. Kram kram

2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Gud så fint Påsk ägg...är det du som gjort det?

Det låter så himla kul och jag blir så spänd på att se hur ni har det på ert torp...skulle också kunna tänkla mig att ha ett torp :)

Men men...full göre med det man redan har..hihi!!!

Ha en bra vecka,
Kramar Malin

här är gudagott att vara sa...

Vilket härligt ägg!
Så roligt att börja fixa torpet, jag vet stt ni kommer att få det så mysigt, det är lite jobb,,,,, så spännande att se hur golven ser ut under de gamla mattorna.
Haregott i helgen!

Related Posts with Thumbnails