lördag 13 mars 2010

"Torppyssel"

Solen sken från en blå himmel så solstolen åkte ut på skaren =).


Gustav byggde sig ett fotbollsmål.




Halloj!

I Söndags var vi på torpet för att kolla till det lite. Vi hoppades att vi skulle slippa gå i meterdjup snö eftersom snön nästan är borta här i Malmö. Snön var kvar men med en ordentlig skare på så det gick att gå uppepå vilket underlättade. Vi drog bort en gammal plastmatta och rev lite tapeter som jag ska visa på bilder i kommande inlägg. Vi hade med fika och hade en härlig dag ute i solen. Snart så är våren här och vi kan köra hela vägen fram. Hjälp oss hålla tummarna att snön är borta till Påsk!!! Hoppas ni alla får en bra helg! Kram kram//Anna

3 kommentarer:

Ida sa...

En hälsning till er i sjukstugan, hoppas ni hinner bli friska till helgen. Och hoppas ni snart skall till torpet igen så man kan få höra mer, det är spännande! Kram Ida

här är gudagott att vara sa...

Ja vi skall hoppas att all snö är borta till Påsk, jag håller tummarna stenhårt.
Så kul att komma till torpet.
Vi skall upp till vårat i morgon.
Jag stortrivs på mitt nya jobb.
Härlig butik.
Haregott min vän!

Barn & Inredning sa...

Tusen tack för dina fina ord på min blogg...det värmer verkligen!!

Ja du nu hoppas vi att solen håller i lite iallafall plussgraderna :)

Hoppas du haft en skön helg,
många kramar malin

Related Posts with Thumbnails