fredag 18 april 2008

Städning!

Efter att jag tittade på äckelprogrammet Rent hus i onsdags så har jag fått lite städnoja. Jag vet inte varför man hamnar framför dessa förnedringsprogram men tydligen gör de lite nytta också. Tipsen som de ger är faktiskt ganska så bra, idag torkade jag alla skåpen i köket med såpablandning och det luktar rent o friskt. Jag undrar om dessa stackare som ställer upp på att bli filmade tjänar några pengar på detta?? Jag är i allafall glad för att se att det finns andra som har det värre (mycket värre!!!) än vad vi har det när det gäller städning. Trevlig helg (med mycket sol) önskar jag er som tittar in. Kram/Anna


Miljövänligt som luktar gott!





1 kommentar:

Ida sa...

Hej Anna! Tycker också såpa är underbart, det känns så naturligt och genuint! Nackdelen med att vårsolen nu verkligen börjar titta fram är ju just detta..att allt damm syns! Ha en mysig helg! Kram Ida

Related Posts with Thumbnails