torsdag 30 oktober 2008

Regndag igen!

En regnig dag med tända ljus.



Idag är det en sån dag som man inte vill gå utanför dörren. Vi har varit inne, tänt lite ljus och fikat med Farmor o Farfar. Vår 8-åring och Farmor har idag bakat en massa goda bullar som vi bara var tvugna att smaka på!!! Det är faktiskt ganska skönt att "slippa" gå ut och bara vara inne o ta det lugnt. Maken är sjukskriven men på bättringsvägen så han är också hemma så det blev en riktig mysig familjedag. Eftersom jag ska jobba kommande helg så är jag ledig två dagar i rad nu. Sen ska jag ta emot kundstormen till det stora varuhuset (vadå finanskris?, det märks inte så mycket på IKEA). Ha det så bra i regnet!
/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis!
Har du ny mailadress nu igen??? Du får gärna maila mig så att jag får den isåfall. Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en trevlig helg!
Kram AK

lottens vita och gröna sa...

hej anna hoppas helgen varit fin, jo håller verkligen med dig, nu måste man tända mycket ljus för att stå ut, men snart är det ju advent!!!

varmkram lotten

Related Posts with Thumbnails