tisdag 18 november 2008

Present till Sessan.


Min lilla Mamma har varit här på besök i en hel vecka. När man bor så långt ifrån varandra så blir det ofta väldigt intensivt när vi väl träffas. Stackars mamma blev sjuk även denna gången så jag börjar undra om det är oss hon inte tål :). Vi fick i alla fall hjälp med barnpassning under några dagar och Farmor o Farfar fick lite andrum. Sessan har varit hos dem i två månader nu och 1:a december börjar inskolning hos dagmamma. Det har varit sååå skönt med "mjukstart" på jobbet och att jag inte har haft något att oroa mig för vad det gäller henne. Hon har ingen separationsångest alls och är hur glad som helst när jag åker. Hoppas bara det fortsätter när hon börjar hos dagmamma. Bilden är en present ifrån Mormor till Sessan, visst är de fina?!!! Som små karameller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis!
Vad tråkigt att din mamma blev sjuk igen... hoppas att hon mår bättre nu. Hoppas att allt är bra med er alla annars.
Kram AK

Related Posts with Thumbnails