söndag 22 februari 2009

Renovering!

Vit färg ifrån Alcro.


Fina förvaringsaskar till lilla Prinsessans saker.

Hej! Här är jag igen för alla som undrar. Jag har inte haft någon inspiration att göra något åt min blogg på ett tag men nu ska jag göra ett försök. Vi har äntligen börjat fixa med vår lilla prinsessas rum och målningen är i full gång. Eventuellt får jag till några före och efter bilder så småningom. Väggarna blir i alla fall vita och så ska vi lägga nytt golv i ekparkett. Det golvet som ligger där nu är ett laminat som blir så kallt att barnen inte vill vara där o leka. Vi har målat mycket med färger ifrån Jotun som heter Lady och vi har varit nöjda med resultatet. När vi kom till färgaffären idag så hade de slutat med dessa så han fixade en liknande kulör fast med Alcro. Hoppas att det blir lika bra!! Passade på att gå in på Härliga Hem i Staffanstorp som ligger i samma byggnad som färgaffären. Hmm, det här med Europa möbler är ju inte riktigt min grej men faktum är att de har mycket kul inredning för barn (i just den här affären) och dessutom jätte mycket fina tyger ifrån Mairo. Förvaringsaskarna på bilden är inhandlade på Härliga Hem 139kr för 3-pack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!
Hoppas att ni haft en bra helg! Det har vi haft i alla fall. Vi har också börjat ta tag i vår lilltjejs rum... får se när det blir klart bara just nu ser det mest förskräckligt och väldigt rörigt ut!
Vi hörs!
Kram AK

Related Posts with Thumbnails