torsdag 27 augusti 2009

Inga måsten!

En dålig bild på vår lilla hylla. Det rostiga hjärtat är köpt på Tirups örtagård som är ett av mina smultronställen.


Sommaren som gått har inte varit exakt som den brukar för familjen Lindhagen. Vi brukar alltid ha minst ett stort projekt på gång som vi planerar långt i förväg. Eftersom vi stressat lite för mycket både Maken och jag så bestämde vi oss för att inte sätta igång något. För Maken har det inte varit några problem alls men i slutet av semester så börjar det krypa lite i mig. Jag fick honom i alla fall att sätta upp den lilla hyllan i växthuset som jag visat tidigare på bloggen. För övrigt har vi haft en underbar semester med små utflykter runt om i Skåne. Vi campade ett par nätter i Löderupsstrandbad och insåg ganska snart att det kommer att dröja lääääänge innan vi gör det igen =). Vi är nog lite för bekväma för att krypa omkring på marken och sova på hårda underlag. Det jag kommer att minnas mest är att min kära Farbror o Faster (som annars bor i Linköping) var här och vi hade en supermysig dag i Köpenhamn med dem. Hoppas hoppas att Kusin med flickvän flyttar hit så att vi kan träffas lite oftare!!

Hoppas ni alla får en mysig helg. Själv ska jag ut och äta med min IKEA kompisar på någon mysig restaurang i Malmö.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails