fredag 28 augusti 2009

Barnrum

Elsas fina bokstäver.


Plåtburk ifrån Höganäs outlet


Tro det eller ej men här kommer ett inlägg till denna veckan??! Idag är jag hemma med min lilla tjej som har varit sjuk hela veckan. Först hög feber som nu övergått till förkylning, stackars lilla Elsa! Just nu sover hon så jag kan passa på att skriva lite här och lägga in ett par bilder med detaljer ifrån hennes rum. Tavellisterna och mjukdjur är köpte på IKEA men bokstäverna har hon fått av Mormor som inhandlat dem i en liten butik i Linköping. Muminburken hittade jag på Höganäs outlet i Höganäs när vi var där på semestern. Vi är inte klara med Sessans rum och i förra veckan fick vi i katalog ifrån Mio. De har jättefina vägghyllor i rött och rosa som jag funderar på att köpa. Mio håller på att rycka upp sig och har faktiskt en hel del fina grejer så det kan vara värt ett besök. Här i Skåne så är butiken på Centersyd den nyaste och roligaste att besöka. Nu måste jag sätta lite fart så jag hinner lite när prinsessan sover. Kram

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

SÅ fint!!
Och hoppas att sötnosen kryar på sig.
Kram Lallis

här är gudagott att vara sa...

Vad det blev gulligt.
Visst är det roligt att besöka butiker som har vad man söker.
Höganäs outlet låter kul tycker jag.
Det har vi ingen här i Värmland.
Hoppas att sessan kryat på sig.
Haregott!

EN INREDOHOLIC sa...

Hittills har bosse gillat tjejmyset :)

Hoppas du får en trevlig helg. Kram Jannice

Related Posts with Thumbnails