fredag 21 augusti 2009

Slappardag!

En liten bild på det nya lagret (inte så inspirerande kanske?) men ganska så imponerande att man knappt ser till slutet.

Idag har lilla Sessan och jag bara tagit det lugnt. Det är så otroligt kvavt här i Skåne så jag känner mig helt konstigt trött och matt. Hoppas att det smäller till och åskar riktigt ordentligt så kanske regnet gör så att det blir lite friskare. Igår fyllde Maken år så jag handlade, städade och lagade mat för ett litet kalas med Svärmor o Svärfar på eftermiddagen. Lite senare på kvällen var jag på lite mingel och rundtur på min nya arbetsplats (det nya IKEA varuhuset i Malmö). Det är fortfarande en byggarbetsplats och lite svårt att fatta att allt ska hinna bli klart till den 21oktober?! Det kommer att bli världens näst största IKEA så där kommer att finnas mycket för den inredningsintresserade att frossa i. Själv var jag i detta läge mest imponerad av det stora tag själv lagret som blir gigantiskt. Positivt för alla kunder då vi faktiskt kommer att få plats med mer av varje produkt och vi slipper att meddela att något är slut lika ofta som nu.

3 kommentarer:

här är gudagott att vara sa...

Kul att du börjar skriva igen det var ett tag sedan.
Haregott!

lottens vita och gröna sa...

kul att höras igen, det var ett tag sen, kan tänka mig att där du jobbar har ni alltid fullt upp, vad spännande arbetsplats du har!

varmkram lotten

Ida sa...

ÅÅÅh vad kul att du är tillbaka, har saknat dig massor!! Så fint det ser ut att vara på stumpans rum, ser fram emot att få se mer! Kram Ida

Related Posts with Thumbnails