onsdag 4 november 2009

Kitschigt värre!



Vår lilla tjejs rum är inrett i rött, vitt och lite ljusrosa. Så en vacker dag kom Mormor på besök och hade med sig detta fina draperi =). Klart att Elsa ska ha ett rosa kitschigt drageri i sitt rum eller hur? Jag fick en förvarning att jag förmodligen inte skulle gilla det hon skulle få men nu tycker jag att det är ganska så kul. Än så länge har hon låtit det hänga och inte dragit sönder det så vi får "hålla" tummarna för att det håller. Hihi
Ha det så bra i veckan//Anna

6 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Så fint draperi :)

Blev så nyfiken på det som skimmrade baom draperiet, är det hennes säng?
Är nämligen ute efter ny säng till min flicka. Ovanlig säng. svårt att hitta.

Kram på dig Anna

Barn & Inredning sa...

Ha ha nej nu när jag tittade lite närmre...såg jag att det var element skydd?
Förlåt...hihi!!

Kram

Ida sa...

Vad fint det ser ut, hoppas vi snart får se lite fler bilder på resten av rummet som säkert är lika fint! Hur går det på nya Ikea? Hoppas ni får en mysig helg, vi har själva kickat igång med god fredagsmiddag och väntar på Idol nu.. Kram Ida

här är gudagott att vara sa...

Det är härligt med överaskningar,,,hi hi.
Det kan allt bli riktigt fel ibland också,
tänk när mamma eller svärmor kommit med något som man inte gillar då är det svårt att le.
Ja du barnrum. Barnen blir större och letar sig en egen stil och vill bestämma hur de vill ha det i sina rum, kul tycker jag. Skall barn få ha som de vill i sina rum, de ändrar sin stil hela tiden under uppväxten åtminstonde har jag sett det här hemma.Tänk dig ett flickrum.
Haregott!

här är gudagott att vara sa...

Saknar dina inlägg.
Hoppas att du har det bra, nu inför jul har vi alla mycket att stå i så jag är inte så flitig bloggare just nu heller.
Haregott!

Hem och Lycka sa...

Sött tycker jag!

kram

Related Posts with Thumbnails