torsdag 22 oktober 2009

Typiskt!

Här är en lånad bild ifrån invigningen av världens näst största IKEA varuhus.


En bok för att "hylla" Billy bokhylla som fyller 30år??
Jaha då har dagen alltså varit och jag hade naturligtvis otur. Låg hemma , var sjuk och missade Ernst! Men idag har jag jobbat och det var helt förvirrande att ta en ny väg till en ny arbetsplats till en ny avdelning. Vilken tur att tryggheten finns i alla "gamla" kollegor och alla gamla trotjänare till produkter. Som Billy tex som fyller 30år och som har fått en helt egen ny bok som hyllning?! Vem kom på den Idén att hylla en hylla? Hihi Hoppas ni får en fortsatt bra vecka! Kram

5 kommentarer:

Ida sa...

Hej vad tråkigt att du inte kunde vara med! Ville bara önska en trevlig helg. Igår hade vi besiktningen och den gick superbra så nu är vi så lättade. Ha det bra! Kram Ida

här är gudagott att vara sa...

Krya på dig!
Synd att du missade invigningen,synd att du missade Ernst han är en toppentrevlig och duktig man.
Han hjälpte oss med inredningen till Rottneros parks entre så honom har jag pratat och träffat flera gånger det är 10 år sedan men,,,, sen har man ju sett honom på tv och tänkt, honom känner jag.
Krya nu på dig.
Haregott i helgen.

Barn & Inredning sa...

Synd du missade invigningen. Men vilken lysande ideé att skriva en bok om Billy bokhylla...den måste man ju bara köpa :)
Kram Malin

Hemma hos Razzel sa...

Hej och tack för ditt besök! Kul att du läste mina rader och lyssnade!
/ Razzel

A home far away sa...

Neeeejjjj, missade du Ernst! Så tråkigt, det hade jag heller inte velat missa, hoppas att du mår bättre nu!

Kram Gunilla i Singapore

Related Posts with Thumbnails