lördag 27 februari 2010

Jiiiippiiiiiiiiiiiii!


Jaaa, det regnar!!!! Aldrig har jag väl blivit så uppåt utav lite regn. Nu känns det som om våren äntligen är påbörjad i alla fall. Med våren kom också en liten familjemedlem =), min kära Kusin David har blivit Pappa till en underbar liten bebbe. Jag är så himla glad för deras skull så jag sitter här och gråter åt detta lilla mirakel. Ja ja jag vet, fjantvarning men man kan ju inte annat än bli rörd av stunden även om de finns en bit bort. Typiskt att man jobbar varannan helg numer så vi får planera in ett besök i Linköping i april månad. Nackdelen med att jobba helger är att man oftas blir uppbokad någon månad i förväg. Nu har vi i alla fall våren och bäbismys att se fram emot =). Kram till er alla med hopp om Mera regn.//Anna

3 kommentarer:

här är gudagott att vara sa...

Regn va bra vårtecken.
Hoppas att vi får det här också
jag är så trött på snö nu.
Haregott min vän!

Ida sa...

Hej! Förkylt här också, men annars bra. Jag tänkte bara skicka dit A men kanske jag hakar på..Är det barnfritt som gäller? Är där mycket trädgårdstema för det jag minns från vårt besök för ca 5 år sedan är bara värmepannor, fönster, larm och annat tråkigt.
Du,jag gjorde ett fynd idag.. En underbar stoor zinkbalja till trädgården, ser fram emot att plantera i den. Ha en bra vecka och hoppas förkylningen lagt sig. Kram Ida

Fridas gård sa...

Jag kan bara hålla med, det är helt ljuvligt med regn (just nu i alla fall...;)!!
Vad mysigt med nya små familjemedlemmar på lite håll, låna, snusa och lämna tillbaka..;)!
Ha en bra vecka!
kram Therese

Related Posts with Thumbnails