onsdag 24 september 2008

Höst!

Höstplantering.

Nu känns det som om hösten är här för att stanna. Jag tycker att det har varit lite jobbigt när det inte riktigt har bestämt sig för om det ska vara varm eller kallt. Det finns inget härligare än att gå en riktigt lång promenad (gärna i skogen) på hösten när solen skiner och luften är kall. Sen är jag en sån som älskar julen så jag ser redan fram emot glögg, pepparkakor och allt pyntande. Jag kommer nog kanske att tröttna lite innan julen är här i år eftersom jag börjar jobba i nästa vecka. Jag gissar att det blir lagom tills hela det stora heminredningsvaruhuset (långt ord) ska julpyntas. Det gäller att vara först och det är ju faktiskt så att det mesta av julsortimentet tar slut lååååååååååångt innan jul. Nog om julen för nu ska vi njuta av en lång, kall mysig höst med mycket ljus och mysande hemma i stugorna. Höstkram till er alla/Anna

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails