onsdag 19 november 2008

Eländigt!

Vackra rosor som piggar upp!

Min lilla tjej är sjuk så vi är hemma några dagar och vilar. Typsikt att hon som nästan aldrig är sjuk blir sjuk just när Maken är bortrest. Som tur är har jag mina snälla Svärföräldrar som ställer upp och hjälper mig med lämning o hämtning av vår 8-åring i skolan. Jag fick så fina blommor av dem som tröst för att jag är hemma själv och tar hand om sjuklingen. Bra med att vara hemma är ju att jag hinner med lite bloggande som har legat nere en tid (nu igen). Jag fattar inte hur alla ni andra hinner med allt. Nu är det inte så länge tills det är 1:a advent, jag ska försöka få in lite fler inlägg tills dess. Kram till er alla och särskillt många till Svärmor o Svärfar för de fina blommorna. /Anna

1 kommentar:

Ida sa...

Hej! Vilka änglar de är som hjälper till och som stöttar, jag ska inte klaga-mina svärföräldrar är lika super! Hoppas sessan är bättre..har du sett att Sofiero har julmarknad denna helgen? Vi hörs, kram Ida

Related Posts with Thumbnails