tisdag 22 september 2009

Kalas mm.


Idag har jag ledig dag som jag har tillbringat hos Frissan. Det är väl underbart skönt att bara få komma dit och bli ompysslad. Det var ett bra tag sen jag var där och det kändes som om jag var flera kilo lättare när jag gick därifrån. Hmm, varför är det alltid så att man ringer till Frissan när det har gått för långt och man igentligen skulle ha varit där för två veckor sedan?? Efter min klippning så åkte jag hem och hämtade Sonen och körde honom till hans Frisör. Han klipper sig på Salong Habibi i Malmö. Det är ett par Arabiska killar som är otroligt duktiga på att klippa coola frisyrer. Gustav har varit där några gånger, blir alltid nöjd och så kostar det bara 120kr!!! I Söndags hade vi ett litet kalas för Gustav som fyllde 9 år på Bokskogens golfklubb. De var fem grabbar som Maken o jag tog med oss dit för att "spela" golf, grilla korv och äta glass. På bilden så är det Gustav som puttar och han var den enda som spelar golf utav dem som var med. Det var jätte kul att se hur snabbt barn lär sig. Första slagen så tokslog de och harvade ut stora tuvor ur gräset men efter ett tag så gick det bättre. Vi hade en jättemysig eftermiddag med sol och många skratt men vi var ganska trötta efteråt =).

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Färganalysen kostar 1400:- läs mer på www.addsimplicity.se under tjänster eller under färg och stil på bloggen www.addsimplicity.blogspot.com så får du veta mer.

KRAM
Jannice

Related Posts with Thumbnails