söndag 4 oktober 2009

Morgonsmoothie

Smoothie.


Blandad och klar.

Tuffa tider stundar på jobbet och jag är sååå glad att jag avsagt mig ansvaret som säljledare=)!!! Just nu är livet i en liten svacka på grund av ett tokigt schemaläggningssystem som gör att vi kommer jobba idiotpass på sju dagar i rad med många långa dagar. Jag har inte haft möjlighet att prata med min Chef sen jag fick schemat men det kommer nog att lösa sig när vi träffas (hoppas jag). Men fram tills dess så finns det allt lite oro i magen. Här i Skåne blev det höst så snabbt, jag älskar höst med härliga färger i naturen och kall hög luft. Tyvärr så har de senaste dagarna bara varit regn o rusk och blåst. Positivt med det är ju att man får lov att vara inne, tända ljus, brasa och bara mysa med familjen. Ja, jag hade lite bildtorka så det får bli en bild på min morgonsmoothie. Lite extra vitaminer är ju aldrig fel i dessa förkylningstider. Den består av jordgubb, blåbär, banan, linfrö, vaniljyoggi, lättfil och mjölk (lite kanel på toppen ger extra lyxkänsla). Hoppas ni får en bra söndag och vecka som kommer! Kram kram

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails