måndag 5 oktober 2009

Höst

Underbara älskade lilla barn!

Molnen flyger fram över ett blåsigt men soligt Skåne.


Nyfiken på bär.

Visst är nypon vackra nu med sin röda färg?!


Idag har jag en ledig dag och är hemma tillsammans med min lilla Sessa. Hon är förkyld igen och det verkar som om vi ska snora varannan vecka nu. Vi har ändå trotsat förkylningen och varit ute en sväng i höstvädret. Det blåser ganska mycket här i Skåne men en sväng till lekplatsen fick det ändå bli. Jag passade på att ta lite höstiga bilder på Elsa och naturen. Det är nu man märker vad vi skulle behöva utöka hennes garderob med, hmm en lite för liten mössa men den fick duga så länge. Fick inspiration att inventera lite i garderoben utav min vän Ida med bloggen http://www.baraogonfrojd.blogspot.com/ kolla in hennes fina garderob! Som läget är nu skulle jag skämmas att överhuvudtaget visa våra garderober med innehåll. Tur att Maken o jag är lika och kan skratta åt oss själva för hur vi beter oss ibland (typ mosa in kläderna i garderoben för att bara bli av med allt som ligger framma) hihi. Jag har lovat mig själv bättring och nu är det operation rensning som gäller här hemma. Ha en bra vecka för det tänker jag ha! Kram

3 kommentarer:

Ida sa...

Hej vännen...blir smickrad men måste erkänna att en del av min garderob också ofta drabbas av intryckningsmetoden, men den ska jag ta tag i nu..
Hoppas det inte är för stressigt för dig inför flytten på jobb. OCH ett väldigt försent grattis till stora Gustav, hälsa hela familjen så gott! Kram Kram Ida

Hem och Lycka sa...

Vilka underbara bilder, sööt liten tjej du har!

kram

VITA NYANSER sa...

Vilka fina bilder du visar! Kul att du är med i min utlottning och tack för din goa kommentar!

Kram L-L

Related Posts with Thumbnails