lördag 17 oktober 2009

Nytt!


Hihi, vi har blivit med nytt soffbord. Nu när vi ska flytta till ett nytt varuhus så har vi sålt ut en del skyltex. Problemet har varit att vi inte har fått ställa undan eller reservera grejer som vi vill ha. I vilket fall som helst så var det en dag i veckan som jag gick in på soffavdelningen för att hjälpa en kund. Och då står det bara där i deras lilla fyndhörna, det bordet som jag tittat på och funderat om det skulle passa hemma hos oss! Det råkade vara så att jag hade en sådan tur att jag slutade tidigt den dagen så jag kunde köpa bordet till väldigt bra pris. Fint blev det och bra att det inte kostade för mycket när man har småfolk här hemma. Elsa tyckte att vi kunde ha bordet i hennes rum men jag ska försöka hitta ett lite mindre bord som hon kan ha och duka till dockorna. Ha det så bra alla ni som tittar in! Kram/Anna

3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Hej anna!!
Tack för din söta kommentar, Så skönt att höra att fler befinner sig i den sitsen, ibland känner man sig ensam..:)
Roligt att jag fick titta in på din blogg,som är super fin :)
Ser att du bor i malmö...gör mina systrar oxå, underbart fin stad.
Hit kommer jag fler gånger...

Kram MAlin

VITA NYANSER sa...

Tack för dina goa tankar hos mig! Vad härligt att du har blivit klokare och lever annorlunda.

Kram L-L

EN INREDOHOLIC sa...

Det bordet är sååå snyggt! Har kikat på det en hel del ;)

Superfint!

KRam på dig och ha en fantastisk dag.

KRAM
Jannice

Related Posts with Thumbnails