onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!

Nyårsdukning.



Ett sista inlägg detta året. Jag vill tacka alla som tittat in på min blogg under året som gått. Hihi mitt första bloggår och tänk att så många tittat förbi. Hoppas att år 2009 också blir ett bra bloggår. Ett par bilder på min och sonens nyårsdukning passar väl bra. Maken är igång med oxfilén i köket så snart får jag väl gå och hjälpa honom. Min största önskan för nästa år blir att alla nära o kära får vara friska. GOTT NYTT ÅR och kram till er alla./Anna

5 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!
Hej kompis, jag önskar dig och din familj ett gott slut och ett riktigt gott nytt år från oss alla! Tänk vad roligt det skulle vara om vi skulle kunna försöka ses någon gång under nästa år...vad tror du???
Kram AK

Gårdsromantik sa...

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Ida sa...

Så fint ni dukat! Han kommer bli lika kreativ som ni! Kram Ida

här är gudagott att vara sa...

Ja om man kunde önska.... och att önskningen slog in.
Tänk om alla fick vara friska och må bra vilken lycka! då behövde man inte önska mer.
Kul att träffa dig!
Haregott!

Rester till middag sa...

Gott Nytt 2009!
Vilken jättefin blogg du har med vackra bilder!
Hit kommer jag att återvända.

Related Posts with Thumbnails