tisdag 13 januari 2009

"Idolträff"

Tulpaner i blandade färger så vackert!

Nu har mina fina krokus slagit ut.

Idag ska jag träffa Ingvar, ja precis den Ingvar som alla tänker på när man säjer Ingvar (Kamprad alltså!!!). Vi har träffats förut men det var en hel del år sedan sist och det ska bli spännande att göra det igen. Han ska hälsa på oss på IKEA Malmö ett par dagar för att träffa alla oss som jobbar där. Jag är faktiskt imponerad av denna krutgubbe som är hela 83 år gammal nu och som orkar hålla på som han gör. Jag skriver mer senare om denna träff så får ni veta hur det gick. Lite mer vårblommor på bloggen blir väl ingen ledsen av. Vi fick en jättefin gott o blandat bukett med tulpaner av goda vänner som var här på lunch i söndags. Tack för den! Kram till er alla/Anna

4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Det finns inget vackrare än en blandad bukett tulpaner. Skall in till stan och köpa idag till mig själv och en bukett till Mor o Far som jag lyckades smitta med min förkylning. De kan ju få lite plåster på såren. Vad spännande att träffa Kamprad. Ja där kan man snacka om krutgubbe.
Hoppas du får en bra dag!
Kram Helen

Rester till middag sa...

Åh, vad fina krokus. Längtar tills mina slår ut.
Hälsa Ingvar ;)

Marie sa...

Hoppas du haft en trevlig dag tillsammans med Ingvar!!!!!!

Härliga blommor!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Det är ju så underbart med blommor och nästan särskilt nu på ngt sätt:)
Kram Lallis

Related Posts with Thumbnails