lördag 24 januari 2009

Utmärkelse!

TACK Helen! Jag skickar vidare till Ida med bloggen Bara ögonfröjd.


Jag har fått min första utmärkelse! Jag vill tacka Helen med den fina bloggen Mitt Östergården http://www.mittostergarden.blogspot.com/ för den. Jag blev verkligen både förvånad och glad över att det finns de som tycker att min blogg är kreativ! Jag vill naturligtvis passa på att skicka den vidare till min kära vän Ida med den fina och kreativa bloggen Bara ögonfröjd http://www.baraogonfrojd.blogspot.com/ det är tack vare dig som jag bloggar över huvudtaget.

Kramar och tack! /Anna

4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Du är väl värd den! Kul att du blev glad. nu måste jag kolla in hos din kompis Bara-ögonfröjd. Man hittar alltid nya bloggar. Det är det som är så skoj.
Kram Helen

Ida sa...

Tack vännen, jag blir så glad! Du är verkligen kreativ och då har de flesta här inte sett hälften ens! Kram Ida

Marie sa...

Grattis till utmärkelsen Anna!

Du undrade om det vaxade pappret? Har inte köpt det någonstans utan istället sparat närjag själv fått det runt blommor. Är man en sån där som jag som gillar att pyssla så sparar man på det mesta, hihi.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis vännen!
och ha en fin söndag.
Kram Lallisagaö

Related Posts with Thumbnails